Ultima actualizare: 16 Februarie 2024 - Daniel Jabeniţean

Sistemul Avansat de Administrare a Documentelor

este un instrument electronic pentru administrarea documentelor şi informaţiilor, dedicat instituţiilor publice şi unităţilor administraţiei publice locale şi a fost conceput pentru a acorda tuturor utilizatorilor posibilitatea de prelucrare electronică informaţiilor chiar şi cu un nivel minim de pregătire în domeniul informatic. Este realizat conform celor mai moderne standarde în domeniu şi oferă mediu de lucru ideal funcţionarilor administraţiei publice, accesibil 24 de ore din 24 prin intermediul oricărui echipament electronic conectat la Internet...

Site WEB

Site-ul WEB este gratuit şi însoţeşte orice pachet de servicii contractat, aceasta fiind singura interfaţă a sistemului SAAD faţă de utilizatori. Sistemul poate fi integrat în cuprinsul unui website existent, fără obligativitatea unor modificări de structură sau conţinut. Pentru eliminarea procedurilor de rutină, publicarea documentelor cu caracter public din baza de date se realizează automat şi instantaneu. Este asigurat accesul printr-o adresă personalizată, traficul nu este contorizat iar capacitatea de stocare este virtual nelimitată. Special conceput, pentru utilizarea eficientă şi responsabilă a fondurilor pentru dezvoltare, pentru eficientizarea activităţii funcţionarilor publici şi pentru facilitarea accesului la informaţia publică.

Compatibilitate

Sistemul SAAD este compatibil cu orice dispozitiv desktop sau mobil, conectat la internet, capabil să interpreteze standardele WEB actuale, indiferent de sistemul de operare instalat
  • Windows
  • Linux
  • Mac
  • Android
  • etc...
şi indiferent de navigatorul WEB utilizat
  • Internet Explorer
  • Mozilla
  • Chrome
  • Safari
  • etc...
Practic, prin intermediul sistemului SAAD poate fi administrat orice tip de document care există în forma scrisă, tipărită. Exemple de documente:

Cadru general

  • Articole, pagini de prezentare
  • Anunţuri
  • Evidenţa documentelor (registru intrări-ieşiri)
  • Adrese
  • Cereri, solicitări venite din partea utilizatorilor - cetăţeni, pacienţi
  • Declaraţii de avere / interese
  • etc...

Activităţi de achiziţii publice şi investiţii

  • Monitorizarea contractelor de achizitii publice-Produse privind expirarea perioadei contractuale cu 7 zile inainte de termenul prevazut in contract, prin alerte ce apar atat in registrul contractelor cat si alerte ce sunt transmise automat pe mail pentru fiecare contract inparte
  • Monitorizarea contractelor de achizitii publice-Servicii privind expirarea perioadeicontractuale cu 30 zile inainte de termenul prevazut in contract, prin alerte ce apar atat in registrul contractelor cat si alerte ce sunt transmise automat pe mail pentru fiecare contract inparte
  • Monitorizarea contractelor de achizitii publice-Lucrari privind expirarea perioadeicontractuale cu 30 zile inainte de termenul prevazut in contract, prin alerte ce apar atat in registrul contractelor cat si alerte ce sunt transmise automat pe mail pentru fiecare contract inparte
  • Managementul documentelor privind implementarea, urmarirea si verificarea calitatii lucrarilor publice
Click aici pentru mai multe detalii...

Unităţi administrativ teritoriale

  • Prezentare persoane cu funcţii publice
  • Organigramă, lista serviciilor
  • Monitorul Oficial Local
  • Membrii Consiliului Local
  • Şedinţe ale Consiliului Local
  • Proiecte şi hotărâri ale Consiliului Local
  • Procese verbale ale şedinţelor Consiliului Local

Spitale

  • Compatibilitate în vederea acreditării
  • Organigramă, lista compartimentelor
  • Transparenţa, informaţii specifice
  • Chestionar de evaluare - Ministerul Sănătăţii
  • Formulare de contact / programărin pentru consultaţii, internări

GDPR

  • Pregătire
  • Audit
  • Registre date personale
  • Procedura interesului legitim
  • DPIA - Analiza Impactului asupra Protecţiei Datelor cu caracter personal
  • Încălcarea securităţii datelor personale
  • DPO
  • Cererile persoanelor vizate

SEAP

Sistemul SAAD este disponibil prin sistemul SEAP şi poate fi contractat sub forma unor pachete de servicii diferite, pentru a satisface exigenţele specifice fiecărei autorităţi contractante:
  • Activitatea de Cercetare, Dezvoltare şi Implementare SAAD
  • Servicii cu Valoare Adăugată
  • Întreţinerea resurselor logice de tehnologia informaţiei - preţul de listă, standard
  • Tarif negociat - preferenţial
  • Tarif în regim pre-pay
  • Tarif la-cerere
Cererea de finanţare/abonament poate fi completată online la adresa www.saad.ro

Contact

Pentru a lua legătura cu un reprezentant zonal pot fi utilizate următoarele:
* SAAD nu aduce cunoaşterea supremă în administrarea documentelor şi nu suplineşte lipsa de interes a utilizatorului, ci este necesar efortul constant pentru actualizarea evidenţei electronice a oricărei situaţii de fapt, funcţie de necesităţile specifice fiecărei activităţi.

Sursa:

Fişier ataşat: B /


saad.ro/5ff4242d80aa62a27a1c8fe6c6a27c46

. .