EMITENT: GUVERNUL
------------
*) Textul initial a fost publicat in MONITORUL OFICIAL nr. 675 din 24 septembrie 2003. Aceasta este forma actualizata de S.C. "Centrul Teritorial de Calcul Electronic" S.A. Piatra Neamt pana la data de 27 aprilie 2004, cu modificarile si completarile aduse de HOTARAREA nr. 538 din 7 aprilie 2004.
In temeiul art. 107 din Constitutie si al art. 12 alin. (2), art. 20 alin. (2), art. 24 alin. (2) si art. 25 alin. (1) din cartea I titlul II din Legea nr. 161/2003 privind unele masuri pentru asigurarea transparentei in exercitarea demnitatilor publice, a functiilor publice si in mediul de afaceri, prevenirea si sanctionarea coruptiei, cu modificarile si completarile ulterioare,
Guvernul Romaniei adopta prezenta hotarare.
ART. 1
Obiectul prezentei hotarari il constituie stabilirea autoritatilor administratiei publice care au obligatia de a se inregistra in Sistemul Electronic National, a serviciilor publice, a formularelor disponibile in format electronic, precum si stabilirea conditiilor si procedurii de inregistrare in acest sistem.
ART. 2
(1) In termen de 30 de zile de la intrarea in vigoare a prezentei hotarari, autoritatile administratiei publice prevazute in anexa nr. 1 au obligatia sa solicite inregistrarea in Sistemul Electronic National.
(2) Neinregistrarea de catre institutiile publice mentionate in anexa nr. 1 in Sistemul Electronic National constituie contraventie si se sanctioneaza cu amenda de la 35.000.000 lei la 75.000.000 lei.
------------
Alin. (2) al art. 2 a fost introdus de pct. 1 al art. I din HOTARAREA nr. 538 din 7 aprilie 2004, publicata in MONITORUL OFICIAL nr. 368 din 27 aprilie 2004.
ART. 3
(1) In termen de maximum 6 luni de la data inregistrarii, autoritatile publice vor asigura preluarea in format electronic, prin intermediul Sistemului Electronic National, a datelor cuprinse in formularele prevazute in anexa nr. 2, completate de persoanele fizice si juridice autorizate. In acest termen autoritatile publice vor pregati proceduri interne de preluare si prelucrare a datelor si vor realiza interfata cu Sistemul Electronic National.
(2) De la data inregistrarii in Sistemul Electronic National, fiecare autoritate a administratiei publice are urmatoarele obligatii:
a) furnizarea, in format electronic, a formularelor prevazute in anexa nr. 3;
b) acceptarea formularelor depuse de persoanele fizice si juridice, in format hartie, obtinute prin tiparirea si completarea formularelor furnizate de Sistemul Electronic National.
(3) Persoanele juridice inregistrate in Sistemul Electronic National care depun la autoritatile publice documentele prevazute in anexa nr. 2 sunt obligate ca, incepand cu luna calendaristica urmatoare datei inregistrarii, sa utilizeze serviciile exclusiv in format electronic, ca unic canal de comunicatie cu administratia publica.
(4) Neelaborarea de catre autoritatile publice de proceduri interne de preluare si prelucrare a datelor cuprinse in formularele prevazute in anexa nr. 2 sau neaplicarea acestor proceduri in termenul prevazut la alin. (1), precum si nerealizarea interfetei cu Sistemul Electronic National, constituie contraventie si se sanctioneaza cu amenda de la 35.000.000 lei la 75.000.000 lei.
------------
Alin. (4) al art. 3 a fost introdus de pct. 2 al art. I din HOTARAREA nr. 538 din 7 aprilie 2004, publicata in MONITORUL OFICIAL nr. 368 din 27 aprilie 2004.
(5) Nerespectarea de catre institutiile si autoritatile publice prevazute in anexa nr. 1 a prevederilor alin. (2) lit. a) constituie contraventie si se sanctioneaza cu amenda de la 35.000.000 lei la 75.000.000 lei.
------------
Alin. (5) al art. 3 a fost introdus de pct. 2 al art. I din HOTARAREA nr. 538 din 7 aprilie 2004, publicata in MONITORUL OFICIAL nr. 368 din 27 aprilie 2004.
(6) Nerespectarea de catre un functionar public sau de catre o persoana incadrata cu contract individual de munca in institutiile si autoritatile publice cuprinse in anexa nr. 1, a prevederilor alin. (2) lit. b), constituie contraventie si se sanctioneaza cu amenda de la 5.000.000 lei la 15.000.000 lei.
------------
Alin. (6) al art. 3 a fost introdus de pct. 2 al art. I din HOTARAREA nr. 538 din 7 aprilie 2004, publicata in MONITORUL OFICIAL nr. 368 din 27 aprilie 2004.
ART. 4
(1) Autoritatile administratiei publice inregistrate in Sistemul Electronic National au obligatia ca la modificarea unui formular administrativ din Sistemul Electronic National sa transmita catre operatorii sistemului, in termen de 48 de ore, formularul actualizat si instructiunile de completare a acestuia, atat in forma scrisa, cat si in forma electronica.
(2) Nerespectarea dispozitiilor alin. (1) de catre autoritatile administratiei publice constituie contraventie si se sanctioneaza cu amenda de la 35.000.000 lei la 75.000.000 lei.
------------
Alin. (2) al art. 4 a fost introdus de pct. 3 al art. I din HOTARAREA nr. 538 din 7 aprilie 2004, publicata in MONITORUL OFICIAL nr. 368 din 27 aprilie 2004.
ART. 5
(1) Persoanele fizice se pot inregistra in Sistemul Electronic National pe baza documentelor care atesta identitatea si domiciliul persoanei, fara plata unui tarif de utilizare catre operatorul sistemului, in conformitate cu prevederile art. 20 alin. (4) din Legea nr. 161/2003.
(2) Inregistrarea in Sistemul Electronic National este refuzata, iar daca a fost deja acordata, este suspendata sau revocata, dupa caz, in situatia in care solicitantul, persoana fizica, incalca normele si procedurile de securitate ale Sistemului Electronic National.
ART. 6
(1) Persoanele juridice care solicita inregistrarea in Sistemul Electronic National, altele decat autoritatile administratiei publice, prevazute in anexa nr. 1, la momentul inregistrarii, au obligatia sa prezinte urmatoarele documente:
a) certificat de inregistrare, continand codul unic de inregistrare conform dispozitiilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 76/2001 privind simplificarea unor formalitati administrative pentru inregistrarea si autorizarea functionarii comerciantilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul comerciantilor;
b) documentul care atesta autorizarea functionarii si certificatul de inregistrare fiscala, in cazul persoanelor juridice care nu au calitatea de comerciant;
c) imputernicirea data reprezentantului desemnat sa efectueze formalitatile de inregistrare, semnata si stampilata;
d) dovada achitarii tarifului de utilizare a procedurii electronice, potrivit dispozitiilor art. 20 din Legea nr. 161/2003.
(2) Inregistrarea in Sistemul Electronic National este refuzata, iar daca a fost deja acordata, este suspendata sau revocata, dupa caz, in situatia in care solicitantul, persoana juridica, incalca normele si procedurile de securitate ale Sistemului Electronic National.
(3) Orice utilizator inregistrat in Sistemul Electronic National are obligatia sa comunice operatorilor Sistemului Electronic National, in termen de 3 zile, orice modificare a datelor sau documentelor prevazute la alin. (1).
(4) Necomunicarea de catre utilizatorii inregistrati a modificarilor datelor si documentelor prevazute la alin. (1) constituie contraventie si se sanctioneaza cu amenda de la 5.000.000 lei la 15.000.000 lei.
------------
Alin. (4) al art. 6 a fost introdus de pct. 4 al art. I din HOTARAREA nr. 538 din 7 aprilie 2004, publicata in MONITORUL OFICIAL nr. 368 din 27 aprilie 2004.
ART. 6^1
(1) Toate paginile de Internet ale institutiilor publice, prin care informatiile si serviciile publice sunt oferite prin intermediul mijloacelor electronice, se vor actualiza lunar sau ori de cate ori este necesar, data ultimei actualizari fiind afisata pentru fiecare pagina.
(2) Nerespectarea de catre o institutie publica a prevederilor alin. (1) constituie contraventie si se sanctioneaza cu amenda de la 35.000.000 lei la 75.000.000 lei.
------------
Art. 6^1 a fost introdus de pct. 5 al art. I din HOTARAREA nr. 538 din 7 aprilie 2004, publicata in MONITORUL OFICIAL nr. 368 din 27 aprilie 2004.
ART. 7
Tariful anual de utilizare a procedurii electronice pentru obtinerea de servicii puse la dispozitie de "Sistemul e-guvernare" este in cuantum de 460.000 lei si se achita de persoanele prevazute la art. 6 catre Inspectoratul General pentru Comunicatii si Tehnologia Informatiei, operator al Sistemului Electronic National.
ART. 7^1
Neacceptarea efectuarii platilor prin intermediul mijloacelor electronice, de catre un functionar public sau de catre o persoana incadrata cu contract individual de munca in cadrul unei institutii publice, care are pus in functiune un sistem de incasare prin plata electronica a taxelor, impozitelor, contributiilor si altor sume colectate, constituie contraventie si se sanctioneaza cu amenda de la 5.000.000 lei la 15.000.000 lei.
------------
Art. 7^1 a fost introdus de pct. 6 al art. I din HOTARAREA nr. 538 din 7 aprilie 2004, publicata in MONITORUL OFICIAL nr. 368 din 27 aprilie 2004.
ART. 7^2
(1) Constatarea contraventiilor prevazute in prezenta hotarare si aplicarea sanctiunilor se fac de catre personalul Ministerului Administratiei si Internelor si al Ministerului Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei anume imputerncit pentru aceasta.
(2) Prevederile prezentei hotarari referitoare la contraventii se completeaza cu dispozitiile Ordonantei Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 180/2002, cu modificarile ulterioare.
------------
Art. 7^2 a fost introdus de pct. 6 al art. I din HOTARAREA nr. 538 din 7 aprilie 2004, publicata in MONITORUL OFICIAL nr. 368 din 27 aprilie 2004.
ART. 8
Anexele nr. 1-3 fac parte integranta din prezenta hotarare.
-------------
NOTA C.T.C.E. S.A. Piatra-Neamt S.A.:
Reproducem mai jos art. II din HOTARAREA nr. 538 din 7 aprilie 2004, publicata in MONITORUL OFICIAL nr. 368 din 27 aprilie 2004:
"ART. II
(1) In scopul standardizarii transmiterii informatiilor prevazute la art. 28 alin. (1) si (2) din Legea nr. 161/2003 privind unele masuri pentru asigurarea transparentei in exercitarea demnitatilor publice, a functiilor publice si in mediul de afaceri, prevenirea si sanctionarea coruptiei, in termen de 10 zile de la intrarea in vigoare a prezentei hotarari, Ministerul Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei si Ministerul Administratiei si Internelor vor intocmi si vor transmite tuturor autoritatilor publice centrale si locale un formular standard de raportare cu privire la:
a) pagina de Internet prin care fiecare dintre aceste institutii ofera informatii si servicii publice prin intermediul mijloacelor electronice;
b) sistemele informatice existente in cadrul acestora si serviciile publice astfel oferite, precum si categoriile de utilizatori carora li se adreseaza.
(2) In cazul autoritatilor administratiei publice locale, formularul prevazut la alin. (1) va fi transmis prin intermediul prefecturilor.
(3) In termen de 60 de zile de la comunicarea formularului standard de raportare prevazut la alin. (1), institutiile publice au obligatia de a transmite informatiile solicitate Ministerului Administratiei si Internelor si Ministerului Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei.
(4) Nerespectarea de catre institutiile publice a prevederilor alin. (3) constituie contraventie si se sanctioneaza cu amenda de la 35.000.000 lei la 75.000.000 lei.
(5) Constatarea contraventiei prevazute la alin. (4) si aplicarea sanctiunilor se fac de catre personalul Ministerului Administratiei si Internelor si al Ministerului Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei anume imputernicit pentru aceasta.
(6) Prevederile prezentului articol, referitoare la contraventii, se completeaza cu dispozitiile Ordonantei Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 180/2002, cu modificarile ulterioare."
PRIM-MINISTRU
ADRIAN NASTASE
Contrasemneaza:
---------------
p. Ministrul comunicatiilor
si tehnologiei informatiei,
Armeanu Cezar Manole,
secretar de stat
Ministrul administratiei si internelor,
Ioan Rus
Ministru delegat pentru administratia publica,
Gabriel Oprea
Ministrul muncii,
solidaritatii sociale si familiei,
Elena Dumitru
p. Ministrul finantelor publice,
Gheorghe Gherghina,
secretar de stat
Bucuresti, 11 septembrie 2003.
Nr. 1.085.
*T*
ANEXA 1
LISTA
autoritatilor administratiei publice ce au obligatia
de a utiliza procedura electronica pentru furnizarea
serviciilor si informatiilor publice
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
Nr.
crt. Institutii si autoritati publice Institutii subordonate
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
1. Ministerul Finantelor Publice
2. Ministerul Muncii, Solidaritatii Sociale 2.1. Agentia Nationala pentru
si Familiei Ocuparea Fortei de Munca
2.2. Casa Nationala de Pensii
si Alte Drepturi de
Asigurari Sociale
2.3. Inspectoratul teritorial
de munca
2.4. Autoritatea Nationala
pentru Persoanele cu
Handicap
3. Ministerul Sanatatii 3.1. Directia de sanatate
publica a judetului
4. Casa Nationala de Asigurari de Sanatate
5. Corpul Expertilor Contabili si
Contabililor Autorizati din Romania
6. Ministerul Educatiei, Cercetarii si
Tineretului
7. Ministerul Transporturilor,
Constructiilor si Turismului
8. Ministerul Administratiei si Internelor
9. Primaria Municipiului Bucuresti
10. Ministerul Comunicatiilor si Tehnologiei
Informatiei
11. Ministerul Justitiei 11.1. Oficiul National al
Registrului Comertului
12. Autoritatea Nationala de Reglementare
in Domeniul Gazelor Naturale
13. Ministerul Afacerilor Externe 13.1. Departamentul pentru
Comert Exterior
si Promovare Economica -
Directia de licente
14. Regia Autonoma "Monitorul Oficial"
15. Autoritatea Nationala de Reglementare
in Comunicatii
16. Ministerul Apararii Nationale
17. Ministerul Agriculturii, Padurilor,
Apelor si Mediului
18. Ministerul Economiei si Comertului
19. Agentia Nationala pentru Intreprinderi
Mici si Mijlocii si Cooperatie
20. Ministerul Integrarii Europene
21. Prefecturi
22. Consiliile judetene
23. Consiliul General al Municipiului
Bucuresti
24. Consiliile locale municipale
25. Consiliile locale orasenesti
26. Primariile de sector
26. Primariile
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
*ST*
--------------
Pct. 26 din anexa nr. 1 a fost modificat de pct. 7 al art. I din HOTARAREA nr. 538 din 7 aprilie 2004, publicata in MONITORUL OFICIAL nr. 368 din 27 aprilie 2004.
*T*
ANEXA 2
LISTA
serviciilor publice furnizate prin procedura electronica
prin intermediul Sistemului Electronic National
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
Nr.
crt. Serviciul public furnizat Autoritatea publica
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
1. Declaratie privind evidenta nominala a Ministerul Muncii, Solidaritatii
asiguratilor si a obligatiilor de plata Sociale si Familiei - Agentia
catre bugetul asigurarilor sociale de stat Nationala pentru Ocuparea Fortei
si bugetul asigurarilor pentru somaj de Munca*)
2. Declaratie privind evidenta nominala a Ministerul Muncii, Solidaritatii
asiguratilor si a obligatiilor de plata Sociale si Familiei - Casa
catre bugetul asigurarilor sociale de stat Nationala de Pensii si Alte
Drepturi de Asigurari Sociale*)
3. Declaratie privind obligatiile de plata la Ministerul Finantelor Publice*)
bugetul de stat
4. Decont privind taxa pe valoarea adaugata Ministerul Finantelor Publice*)
5. Depunerea situatiei financiare a agentilor Ministerul Finantelor Publice*)
economici
6. Declaratie privind impozitul pe profit Ministerul Finantelor Publice*)
7. Colectarea de date statistice de catre Institutul National de
Institutul National de Statistica Statistica
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
*) Pentru contribuabilii aflati in evidenta Directiei generale de
administrare a marilor contribuabili din municipiul Bucuresti si judetul
Ilfov.
*ST*
ANEXA 3
LISTA
formularelor furnizate prin procedura electronica prin
intermediul Sistemului Electronic National
1. Ministerul Finantelor Publice
1.1. Cerere de eliberare a unui certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice - cod M.F. 14.13.25.99/a
1.2. Cerere de eliberare a unui certificat fiscal - cod 14.13.25.99
1.3. Declaratie de inregistrare fiscala/Declaratie de mentiuni pentru persoane juridice, asociatii familiale si asociatii fara personalitate juridica (010) - cod M.F.P. 14.13.01.10.11/1
1.4. Declaratie de inregistrare fiscala/Declaratie de mentiuni pentru persoane fizice romane cu domiciliul in Romania (020) - cod M.F.P. 14.13.01.10.11/2
1.5. Declaratie de inregistrare fiscala/Declaratie de mentiuni pentru persoane fizice straine si persoane fizice romane fara domiciliu in Romania (030) - cod M.F.P. 14.13.01.10.11/3
1.6. Declaratie de inregistrare fiscala/Declaratie de mentiuni pentru institutii publice (040) - cod M.F.P. 14.13.01.10.11/4
1.7. Cerere de eliberare a certificatului de cazier fiscal - cod 14.13.25.15/1
1.8. Cerere de rectificare a datelor inscrise in cazierul fiscal - cod 14.13.25.15/2
1.9. Declaratie privind obligatiile de plata la bugetul de stat, cod 14.13.01.01
1.10. Decont privind accizele, cod 14.13.01.03
1.11. Decont privind taxa pe valoarea adaugata, cod 14.13.01.02
1.12. Decont privind impozitul la titeiul si la gazele naturale din productia interna, cod 14.13.01.05
1.13. Declaratie privind impozitul pe venitul din activitati de expertiza contabila, tehnica judiciara si extrajudiciara, cod 14.13.01.13.3i
1.14. Declaratie privind taxa de dezvoltare cuprinsa in tariful energiei electrice si termice, cod 14.13.01.14
1.15. Situatia principalilor indicatori economico-financiari realizati din activitatea de exploatare a jocurilor de noroc, cod 14.13.08.14
1.16. Declaratie rectificativa, cod 14.13.01.00/R
2. Ministerul Muncii, Solidaritatii Sociale si Familiei
2.1. Formulare generale
2.1.1. Cerere de alocatie de stat pentru copil
2.1.2. Cerere de alocatie suplimentara pentru familiile cu copii
2.2. Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca
2.2.1. Cerere de repartitie
2.2.2. Cerere pentru acordarea indemnizatiei de somaj
2.2.3. Certificat privind stagiul de cotizare
2.2.4. Contract de asigurare pentru somaj
2.2.5. Contract de prestari de servicii pentru masuri destinate stimularii ocuparii fortei de munca
2.2.6. Declaratie de contributie la fondul de somaj a angajatorului
2.2.7. Declaratie individuala de contributie la fondul de somaj
2.2.8. Declaratie privind evidenta nominala a asiguratilor si a obligatiilor de plata la bugetul asigurarilor pentru somaj
2.2.9. Fisa pentru inregistrarea persoanei in cautarea unui loc de munca
2.2.10. Instiintare privind salariatii care urmeaza sa primeasca preaviz in vederea acordarii serviciilor de preconcediere
2.3. Casa Nationala de Pensii si Alte Drepturi de Asigurari Sociale
2.3.1. Cerere pentru acordarea pensiei de invaliditate
2.3.2. Cerere pentru acordarea pensiei de urmas
2.3.3. Cerere-tip privind solicitarea drepturilor de asigurari sociale, altele decat pensiile
2.3.4. Contract de asigurare sociala
2.3.5. Declaratie de asigurare conform art. 6 alin. (2) din Legea nr. 19/2000, cu modificarile ulterioare
2.3.6. Declaratie privind evidenta nominala a asiguratilor si a obligatiilor de plata catre bugetul asigurarilor sociale de stat
2.4. Inspectoratul teritorial de munca
2.4.1. Cerere pentru inscrierea la un curs de perfectionare organizat de catre inspectoratele teritoriale de munca
2.4.2. Cerere privind eliberarea autorizatiei de functionare din punct de vedere al protectiei muncii, conform Ordinului ministrului muncii si solidaritatii sociale nr. 657/2001
2.4.3. Model de contract individual de munca
2.4.4. Declaratie pe propria raspundere privind respectarea legislatiei de protectia muncii, conform Ordinului ministrului muncii si solidaritatii sociale nr. 657/2001
2.4.5. Model de nota de lichidare
2.5. Autoritatea Nationala pentru Persoanele cu Handicap
2.5.1. Cerere de finantare
3. Ministerul Sanatatii
3.1. Formulare generale
3.1.1. Declaratie referitoare la conditiile igienico-sanitare
3.1.2. Fisa de consultatii medicale tip a(b) pentru conducatorii de autovehicule
3.1.3. Fisa de solicitare a examenului medical la angajare
3.1.4. Referat de evaluare pentru avizare sanitara
3.2. Directia de sanatate publica a judetului
3.2.1. Contract de comodat
4. Casa Nationala de Asigurari de Sanatate
4.1. Declaratie privind obligatiile de constituire si plata fondului de asigurari sociale de sanatate datorate de alte persoane decat cele care desfasoara activitate in baza unui contract individual de munca si/sau a unei conventii (perioada/an)
5. Corpul Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania
5.1. Cerere de inscriere la examenul de admitere in vederea obtinerii calitatii de expert contabil/contabil autorizat cu studii medii/cu studii superioare
5.2. Cerere pentru dobandirea calitatii de membru provizoriu al Camerei Auditorilor din Romania
5.3. Fisa pentru persoane fizice
5.4. Fisa pentru societati comerciale
6. Ministerul Educatiei, Cercetarii si Tineretului
6.1. Certificat de echivalare a examenului de capacitate
6.2. Cerere pentru acordarea rentei viagere
7. Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului
7.1. Autorizatie de functionare a laboratorului de examinare psihologica
7.2. Cerere de autorizare pentru efectuarea de constructii in zona libera
7.3. Aprobarea schimbarii seriei de motor
7.4. Aprobarea schimbarii seriei de sasiu
7.5. Cerere de eliberare a atestatului pentru practicarea activitatii de taximetrie in municipiul Bucuresti
8. Ministerul Administratiei si Internelor
8.1. Cerere pentru eliberarea actului de identitate
8.2. Cerere pentru anuntarea resedintei
8.3. Cerere pentru eliberarea unui nou pasaport
8.4. Cerere pentru prelungirea valabilitatii pasaportului
8.5. Cerere pentru eliberarea unui nou pasaport in caz de furt, pierdere, deteriorare
8.6. Cerere pentru includerea copiilor sub 14 ani in pasaport
8.7. Cerere pentru dobandirea statutului de cetatean roman cu domiciliul in strainatate
8.8. Cerere pentru stabilirea domiciliului in Romania
8.9. Cerere pentru emiterea pasaportului si stabilirea domiciliului in strainatate a minorilor, cetateni romani adoptati de cetateni straini
8.10. Cerere pentru clarificarea statutului juridic fata de statul roman
8.11. Cerere pentru prelungirea dreptului de sedere temporara
8.12. Cerere pentru reintregirea familiei
8.13. Cerere pentru aprobarea stabilirii domiciliului in Romania a cetatenilor straini
8.14. Cerere pentru eliberarea permisului de sedere permanenta
8.15. Cerere pentru preschimbarea permisului de conducere
8.16. Cerere de eliberare a unei noi autorizatii de circulatie provizorie
8.17. Cerere de inmatriculare a autovehiculului
8.18. Cerere pentru preschimbarea certificatului de inmatriculare
8.19. Cerere pentru obtinerea unui duplicat al certificatului de inmatriculare
8.20. Contract de vanzare-cumparare pentru un vehicul folosit
8.21. Cerere de radiere a autovehiculului
8.22. Delegatie pentru reprezentare in vederea radierii/inmatricularii auto (persoana juridica)
8.23. Fisa de inmatriculare a vehiculului
8.24. Fisa de scolarizare pentru conducerea autovehiculelor
8.25. Fisa detinatorului permisului de conducere
8.26. Cerere pentru eliberarea pasaportului pentru persoana fara cetatenie cu domiciliul in Romania
8.27. Cerere de eliberare a unui certificat de cazier judiciar
8.28. Cerere de acordare a statutului de refugiat
8.29. Cerere de eliberare/prelungire a documentului temporar de identitate pentru solicitantii statutului de refugiat
8.30. Cerere de eliberare/prelungire a documentului de calatorie pentru strainii care au primit o forma de protectie in Romania
8.31. Cerere pentru acordarea ajutorului material temporar pentru solicitantii statutului de refugiat
8.32. Cerere de eliberare/prelungire a documentului de identitate pentru refugiati si pentru persoanele carora li s-a acordat protectie umanitara conditionata
8.33. Cerere pentru acordarea ajutorului rambursabil pentru refugiati
8.34. Angajament pentru rambursarea ajutorului
8.35. Cerere de participare in programul de integrare socioprofesionala pentru strainii care au primit statutul de refugiat
9. Primaria Municipiului Bucuresti
9.1. Cerere pentru eliberarea certificatului de urbanism
9.2. Cerere pentru eliberarea autorizatiei de construire/desfiintare
9.3. Cerere de delegare
9.4. Cerere pentru acordarea ajutorului pentru incalzirea locuintei
9.5. Cerere pentru acordarea indemnizatiei de nastere
9.6. Declaratie privind achitarea taxei de regularizare
10. Ministerul Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei
10.1. Cerere de eliberare a avizului tehnic
10.2. Cerere de eliberare a licentei de emisie pentru difuzarea serviciilor de programe audiovizuale
10.3. Cerere de eliberare/modificare a autorizatiei tehnice de functionare pentru statii de emisie/retele de telecomunicatii utilizate pentru difuzarea sau retransmiterea serviciilor de programe audiovizuale
10.4. Model de cerere de informatii - cerere-tip
10.5. Model de reclamatie administrativa I
10.6. Model de reclamatie administrativa II
10.7. Cerere de eliberare a avizului pentru Internet banking
11. Ministerul Justitiei
11.1. Oficiul National al Registrului Comertului
11.1.1. Cerere de autorizare sedii secundare/obiective si/sau activitati, reluare procedura, revizuire/reinnoire aviz/autorizatie si/sau acord
11.1.2. Cerere de depunere a bilantului
11.1.3. Cerere de depunere si/sau mentionare de acte
11.1.4. Cerere de indreptare a erorilor materiale - Declaratie de mentiuni
11.1.5. Cerere de inregistrare, de inregistrare a modificarii actului constitutiv, de autorizare a functionarii
11.1.6. Cerere de preschimbare
11.1.7. Cerere de radiere. Declaratie de mentiuni
11.1.8. Cerere de verificare disponibilitate si/sau rezervare emblema
11.1.9. Cerere de verificare disponibilitate si/sau rezervare firma
11.1.10. Declaratie pe propria raspundere - din punct de vedere al prevenirii si stingerii incendiilor - model 1
11.1.11. Declaratie pe propria raspundere - din punct de vedere al prevenirii si stingerii incendiilor - model 2
11.1.12. Declaratie pe propria raspundere - din punct de vedere al protectiei muncii - model 1
11.1.13. Declaratie pe propria raspundere - din punct de vedere al protectiei muncii - model 2
11.1.14. Declaratie pe propria raspundere - din punct de vedere sanitar veterinar - model 1
11.1.15. Declaratie pe propria raspundere - din punct de vedere sanitar veterinar - model 2
11.1.16. Declaratie pe propria raspundere - privind respectarea legislatiei de protectia mediului - model 1
11.1.17. Declaratie pe propria raspundere - privind respectarea legislatiei de protectia mediului - model 2
11.1.18. Declaratie pe propria raspundere - privind respectarea legislatiei de protectia mediului - model 3
11.1.19. Declaratie pe propria raspundere - referitoare la conditiile igienico-sanitare - model 1
11.1.20. Declaratie pe propria raspundere - referitoare la conditiile igienico-sanitare - model 2
11.1.21. Declaratie pe propria raspundere
11.1.22. Fisa de prezentare a activitatilor cu impact redus sau semnificativ asupra mediului
11.1.23. Fisa de prezentare a sediului si domeniului de activitate
11.1.24. Memoriu tehnic veterinar
11.1.25. Optiuni de comunicare
11.1.26. Specimen de semnaturi
12. Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Gazelor Naturale
12.1. Cerere pentru acordarea autorizatiei societatii comerciale care desfasoara activitati de proiectare si executie in sectorul gazelor naturale
13. Ministerul Afacerilor Externe
13.1. Departamentul pentru Comert Exterior si Promovare Economica - Directia de licente
13.1.1. Cerere pentru licenta de export
13.1.2. Cerere pentru licenta de import
14. Regia Autonoma "Monitorul Oficial"
14.1. Aprobarea publicarii pierderii/furtului certificatului de inmatriculare a autovehiculului - persoana fizica
14.2. Aprobarea publicarii pierderii/furtului certificatului de inmatriculare a autovehiculului - persoana juridica
14.3. Aprobarea publicarii pierderii/furtului permisului de conducere
15. Autoritatea Nationala de Reglementare in Comunicatii
15.1. Cerere de acordare a licentei individuale privind furnizarea de servicii postale incluse in sfera serviciului universal
15.2. Cerere de inscriere a modificarilor privind furnizarea serviciilor postale
15.3. Certificat-tip de atestare a dreptului de furnizare de servicii postale pe baza regimului de autorizare generala
15.4. Notificare privind furnizarea de servicii postale pe baza regimului de autorizare generala
15.5. Notificare privind furnizarea retelelor si serviciilor de comunicatii electronice
|